Step5-Student Card

นักศึกษาสามารถเริ่มเข้า Application Modlink เพื่อดำเนินการขอทำบัตรนักศึกษาได้ตั้งเเต่วันที่ 15 กรกฏาคม 2567

กรณีที่นักศึกษาเคยมีบัญชีธนาคารกรุงเทพฯ เเละบัตรเดบิต เดิมอยู่ก่อนเเล้ว ให้นักศึกษา นำบัญชีเเละบัตร ติดต่อธนาคารกรุงเทพฯ สาขา มจธ. (เฉพาะนักศึกษาราชบุรี ติดต่อ สาขา จอมบึง)

For International Students :

How do I apply for a Student ID Card?
1. Complete your bio data record and upload all required documents.
2. Ensure that the phone number in New Acis is a Thai phone number.
3. Complete the registration process.
4. Wait for the SMS notification from KMUTT indicating the date and time for Student ID Card collection.
5. After receiving the SMS, please prepare the following documents:
– Passport
– ED visa with a validity of at least 1 month
– Certificate of Student Status from the Registrar’s Office (The HUB)
– First page of Student Record from the Registrar’s Office (The HUB)
– Download the Mbanking Application
Bring documents to Bangkok Bank (KMUTT Branch) to proceed with obtaining your Student ID Card.
 
Remark : Students will receive SMS by August 31, 2024
Students who don’t have Thai phone number will not be able to obtain a student card

More information
Contact  Line ID : @regiskmutt